צימרים בצפון למשפחות

צימרים בצפון למשפחות

צימרים למשפחות הינם צימרים גדולים ומרווחים המיועדים לארח מספר נפשות באותו הצימר.
צימר למשפחות אמור להכיל אבזור איכותי ובטיחותי על מנת לארח משפחות עם ילדים.
בכתבה זו ננסה להבין מה אנו צריכים לבדוק כאשר אנו יוצאים לחופשה בצימרים בצפון הארץ ולוקחים איתנו את הילדים לחופשה. באותם צימרים למשפחות חשוב מאוד שתהיה תעסוקה לילדים כגון בריכה, חצר גדולה ועוד מספר פרמטרים חיוניים שיעסיקו את הילדים והחופשה תהיה מהנה ואנו ההורים לא נהיה על תקן של בייביסיטר גם בחופשה.

צימרים מרווחים: חשוב שהצימרים שאנו יוצאים אליהם יהיו מרווחים וגדולים במיוחד על מנת לא לסבול מצפיפות יתרה וליצור בלאגן ותנאי נופש לא איכותיים. כמו כן חשוב שבצימרים יהיה חדר נוסף לילדים לפרטיות או לחילופין מיטות נוספות על מנת לא להצטופף כולם באותה מיטה. במידה ויש תינוק חשוב לדאוג שבעלי הצימרים ידאגו ללול לתינוק.

אבזור הצימר: חשוב שהצימר יהיה מאובזר במכלול רב של אביזרים וכלי מטבח כגון: מיקרוגל, מקרר, כיריים חשמליות, כלי סכו"ם, טלוויזיה המחוברת לערוצי ילדים ואף DVD. מומלץ לבדוק עם בעל הצימר האם ניתן לבשל בצימרים או שקיים מטבח חיצוני בו ניתן לבשל.

ארוחות בוקר: מומלץ מאוד לבדוק האם מוגשות לצימרים ארוחות בוקר כאשר מגיעות משפחות עם ילדים. כמו כן מומלץ לבדוק מה כוללת ארוחת הבוקר, באיזה שעות היא מוגשת והאם היא מספיקה למשפחה עם ילדים. בהתאם לתפריט ארוחת הבוקר ניתן לדעת מה אפשר להביא בנוסף שהילדים אוהבים.

חצר צימרים גדולה ומרווחת: גולת הכותרת בחופשה בצימרים היא החצר. חשוב מאוד לבדוק מול בעלי הצימרים מה יש בחצר ומה גודלה על מנת שיהיה לילדים היכן לשחק ובמה להעסיק את עצמם. מומלץ לצאת לצימרים בהם יש בריכה גדולה במיוחד ולא בריכת שכשוך קטנה, ג'קוזי ספא, סאונה ושולחן סנוקר יעשו את החופשה למהנה ביותר מכיוון שלילדים תהיה תעסוקה. כמו כן חשוב לבדוק האם החצר מרווחת ובה מדשאה גדולה ופינות ישיבה והאם יש פינת ישיבה מקורה עם פינת ברביקיו על מנת לשבת כל המשפחה במקום מרווח ולא לאכול בצימר עצמו על מנת לשמור על תנאי היגיינה נאותים.

אטרקציות באזור: מומלץ מאוד לבדוק מול בעל הצימר האם באזור הצימר קיימים מתחמי אטרקציות כגון טיולי טרקטורונים, רכיבה על סוסים, מסלולי טיולים ועוד. כמו כן חשוב לבדוק האם בעל הצימר נותן שוברי הנחה וקופונים לאותם אטרקציות דבר אשר יכול להוזיל משמעותית את ההוצאות בחופשה עם הילדים.

מסעדות באזור: בכל סביבה של צימרים בצפון או בישראל קיימות המון מסעדות מכל הסוגים והמינים. חשוב לבדוק האם המסעדות כשרות (לדתיים), האם המסעדות מקבלות ילדים, מה סוג המסעדה בשרי, חלבי או סגנון אחר. לבדוק מול בעל הצימר האם יש לו שוברים לאותן מסעדות והאם יש המלצות על אותן המסעדות מנופשים אחרים שהתארחו בצימרים ויצאו למסעדות הללו.

עיסויים וטיפולי ספא: מומלץ לבדוק מול בעל הצימר האם יש מתחמי ספא באזור הקרובים למתחם הצימר או לחילופין האם יש מעסה שמגיע לצימר עצמו לטיפול ומה זמן העיסוי ועלות כמובן. חשוב לבדוק האם למעסה יש תעודות והאם הוא מטפל קבוע באותו מתחם.

לפני שיוצאים לחופשה עם הילדים בצימרים ולאחר שבחרתם מתחם צימרים בדקו האם לאותו מתחם צימרים קיימות המלצות נופשים. במידה ויש טלפון של אורח שהתארח באותו מתחם בחוות הדעת מומלץ להתקשר אליו ולברר לגבי אותו מתחם והתרשמותו מהאירוח ומהמתחם עצמו.

חופשה מהנה: צימר למשפחות אחוזת רגעי קסם.

מאמרים נוספים